• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد

  • کد خبر : 17097
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران تصویب شد
محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال 1400 پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی در جلسات متعدد، با حضور و همکاری کارشناسان و مدیران ذیربط، بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی موجود، تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.

محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۰ پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی در جلسات متعدد، با حضور و همکاری کارشناسان و مدیران ذیربط، بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت ها و فرصت های  اقتصادی موجود، تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل دو بخش “اهداف کمی بانک در سال ۱۴۰۰ ” و “طرح انگیزشی پایش و پویش” است که در بخش نخست آن، اهداف بانک در زیربخش های مدیریت منابع، مصارف، درآمدها، نقدینگی و خدمات الکترونیک، کمی سازی شده است و زیربخش های مذکور، با یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تاثیر می پذیرند.

سعادتفر در ادامه گفت: در بخش دوم این مجموعه، کنترل و پایش درصد تحقق اهداف بانک بر اساس شاخص های کمی بصورت ماهانه انجام می¬پذیرد و متناسب با تلاش همکاران در شعب و مدیریت های ذیربط، کارانه¬ی درخور، پیش بینی و پرداخت خواهد شد.

معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران در پایان اظهار داشت: امید است با درک ضرورت و اهمیت موضوع و با بکارگیری تمامی توانمندی ها و ظرفیت های در اختیار، بیش از پیش موجب اعتلاء جایگاه پست بانک ایران در صنعت بانکی کشور و تحقق چشم انداز بانک یعنی “انتخاب اول مشتریان در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پیشگام در اقتصاد دیجیتال” باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=17097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.