• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری بین وزارت صمت و شرکت چادرملو

  • کد خبر : 17289
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری بین وزارت صمت و شرکت چادرملو

در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با پنج شرکت برتر که در محل وزارت صمت برگزارشد تفاهم نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صمت به امضا رسید.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این همکاری در راستای تحقق طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر» به ابتکار وزارت صنعت معدن و تجارت به ارزش ۶٫۱ میلیارد دلار انجام شده است.

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در این مراسم که با حضور استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد با اشاره به طرح های توسعه اتی شرکت، اعلام کرد در مجموع آماده سرمایه گذاری در طرح های توسعه واحدهای پایین دستی و صنایع تکمیلی به ارزش ۷۴ هزار میلیارد تومان هستیم . وزیر صمت نیز این اقدام را در جهت توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم و اثر بخش در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دانست.
گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین وزارت صمت و چند شرکت از بین شرکت های برتر تولیدی شامل شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو، آلومینیوم المهدی، نفت سپاهان و ماشین سازی اراک و صنایع غذایی شیرین عسل به امضا رسید.

این تفاهم نامه ها شامل ۶۲ پروژه در زمینه معدن و صنایع معدنی، صنایع غذایی، ماشین سازی و صنایع پالایشگاهی است و هدف از تنظیم و امضای آن ها ایجاد امنیت سرمایه گذاری و تشویق بنگاه ها برای توسعه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های داخلی است .

http://tejaratava.ir/?p=17289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.