• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

انتقال وجه هوشمند با بلوبانک

  • کد خبر : 37599
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
انتقال وجه هوشمند با بلوبانک

ویژگی انتقال هوشمند پول در اپلیکیشن بلوبانک و خدماتی که برای انتقال وجه به کاربران ارائه می‌شود، مشتریان بلوبانک را از نصب اپ‌های بانکی دیگر بی‌نیاز می‌کند.

به گزارش تجارت آوا ، برای انتقال وجه بین بانکی، به طور کلی از چهار روش حساب به حساب (در یک بانک)، کارت به کارت، پایا و ساتنا استفاده می‌شود. مبلغ، زمان انتقال وجه، بانک مقصد و کارمزد در انتخاب بین این چهار روش تاثیرگذار است؛ اما اغلب افراد تفاوت دقیق میان این چهار راه انتقال وجه را نمی‌دانند. علاوه بر این که بسیاری از اپلیکیشن‌های پرداخت هم هر چهار روش موجود را به کاربران ارائه نمی‌دهند. به گزارش روابط عمومی بلوبانک، بخش انتقال وجه در این اپلیکیشن با ارائه هر چهار روش انتقال پول و ویژگی انتقال هوشمند به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از نصب اپلیکیشن‌های پرداخت متفاوت بی‌نیاز شوند. ویژگی متمایز بلوبانک در انتقال وجه به مشتریان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی مختصر و مفید با روش‌های انتقال وجه، مناسب‌ترین روش را برای عملیات بانکی خود بشناسند و در نهایت مطابق با نظر خود از میان راه‌های موجود، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ویژگی انتقال هوشمند بر اساس مبلغ، مقصد و زمان ارسال درخواست انتقال وجه، مناسب‌ترین روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند اما در نهایت تصمیم‌گیرنده خود شما هستید و محدودیتی در انتخاب میان روش‌های موجود پیشنهادی وجود ندارد.

 اگر با روش‌های انتقال وجه آشنا نیستید، بلوبانک برای شما نام روش، کارمزد و زمان تسویه را ارائه می‌دهد تا با اطلاعات کافی مناسب‌ترین روش را انتخاب و وجه خود را منتقل کنید.

http://tejaratava.ir/?p=37599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.