• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
مدیرعامل گروه صنایع غذایی انسی ماکارون:

انتظار می‌رود دولت یار و همراه فعالان بخش خصوصی باشد

  • کد خبر : 37996
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
انتظار می‌رود دولت یار و همراه فعالان بخش خصوصی باشد
مدیرعامل یک واحد صنعتی با انتقاد از برخی موانع و مشکلات که به دلیل سوء مدیربت گریبانگیر واحدهای صنعتی می‌شود، افزود: در شرایطی که تحریم مشکلات عدیده‌ای را به صنایع کشور تحمیل کرده، انتظار می‌رود دولت یار و همراه فعالان بخش خصوصی باشد.

به گزارش تجارت آوا، یاسر میراحمدی در مراسم رونمایی از تمبر یادبود پنجاهمین سال تاسیس یک واحد صنعتی تولیدکننده مواد غذایی، گفت:  در سال پشتیبانی از تولید و رفع موانع پیش روی آن کمترین توقع از دستگاه‌های دولتی این است که با اقداماتی که سهوا یا عمدا انجام می‌گیرد، پیش روی صنایع سنگ انداری نکنند.

وی با بیان اینکه این مجموعه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات رشته‌ای است، اظهارداشت: سال گذشته موفق شدیم ۷ میلیون یورو از محصولاتمان را صادر کنیم و در بازار داخل نیز با پنجاه نمایندگی محصولاتمان را در اختیار مصرف‌کنندگان داخلی قرار می‌دهیم.

یاراحمدی که در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی استان البرز سخن می‌گفت، ضمن تشریح توانمندی‌ها، برنامه‌ها و اهداف این واحد صنعتی برای بازار‌های داخلی و صادراتی، تصریح کرد: بزرگترین آفتی که امروز تولیدکنندگان محصولات رشته‌ای و آرد با آن روبرو هستند، بحث تأمین گندم و توزیع ناعادلانه آن در کشور است که موجب افزایش پرشمار شیرینی فروشی‌ها و تعطیلی واحدهای صنعتی تولیدکننده ماکارونی و اسپاگتی شده است.

مدیرعامل این گروه صنعتی غذایی با اشاره به اینکه این مجموعه موفق شده در شرایط سخت تحریم بزرگترین خط تولید ماکارونی  فرمی دنیا را وارد کشور کند، توضیح داد: این موفقیت باعث تعجب مهندسان ایتالیایی که برای نصب این دستگاه به ایران آمدند شده بود که چگونه در شرایط تحریم موفق به انتقال این خط تولید به ایران شده‌ایم، اما متاسفانه با سیاست‌های اشتباه برخی دستگاه‌ها مجبور به تعطیلی این خط با ظرفیت ۵۰ نفر اشتغال شده‌ایم.

در ادامه این مراسم رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات این گروه صنعتی تولیدکننده انواع محصولات غذایی نسبت به وجود مشکلات پیش روی صنایع کشور ابراز نگرانی کرده و بر کمک به رفع آنها تأکید کردند.

گفتنی است در مراسم بازدید از مجموعه گروه صنایع غذایی انسی ماکارون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله رؤسای کمیسیون‌های جهش و رونق تولید، صنایع و معادن، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، قضایی و حقوقی، نماینده شهرستان شهریار، ملارد و صفادشت، اعضای کمیسیون جهش تولید و همچنین فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ملارد و صفادشت، رییس شرکت شهرک‌های صنعتی، نیروی انتظامی، مدیران دولتی و مدیران و مسولان شهرستان ملارد و صفادشت حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=37996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.