• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

انتظار سهامداران بانک دی برای افزایش سرمایه به‌زودی محقق می‌شود

  • کد خبر : 14901
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
انتظار سهامداران بانک دی برای افزایش سرمایه به‌زودی محقق می‌شود

مدیرعامل بانک دی با اشاره به دریافت موافقت بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک و تلاش برای اخذ مجوز سازمان بورس در همین راستا گفت: با ثبت نهایی افزایش سرمایه در آینده نزدیک، انتظار طولانی‌مدت سهامداران و کارکنان برای افزایش سرمایه، به‌زودی محقق می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در نشست هم‌اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک دی که امروز با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در سالن تلاش برگزار شد، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا طی یک سال گذشته تبعات مختلفی بر اقتصاد گذاشته است، گفت: متأسفانه این بیماری نه تنها به کسب‌وکارهای خرد ضربه زد، بلکه کل اقتصاد کشور را نیز متأثر کرد. همچنین این ویروس بسیاری از کارکنان بانک‌ها را نیز درگیر کرد و باعث درگذشت تعداد قابل توجهی از آنها شد که یادشان همیشه در دل ما زنده است.
وی با اشاره به افزایش فشار ناشی از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان در سال جاری همزمان با فشار ناشی از شیوع بیماری کرونا، افزود: ایجاد نوسان در نرخ سهام بانک‌ها و نیز افزایش نرخ سود بازار بین بانکی از نتایج شرایط پیش‌آمده بود که امیدواریم در سال آینده این وضعیت بهبود یابد.
مدیرعامل بانک دی در ادامه به تشریح شاخص‌های بهبودیافته این بانک در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: کاهش شدید NPL و زیان انباشته و افزایش بهبود کیفیت خدمات بانکی از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته است.
 وی ادامه داد: وصول مطالبات غیرجاری، فروش اموال مازاد و مدیریت هزینه‌ها به صورت جدی در حال پیگیری است و بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها انجام شده است.
مدیرعامل بانک دی حرکت به سمت صفر شدن زیان انباشته و سودآوری را هدف نهایی بانک خواند و خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش همه کارکنان، بانک دی به زودی به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی کشور برسد.
وی همچنین با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مشتریان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آنها را سرمایه‌های واقعی بانک خواند و از تلاش‌های انجام شده در شعب به منظور جلب رضایت حداکثری ذی‌نفعان قدردانی کرد.

http://tejaratava.ir/?p=14901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.