• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 54781
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه تجارت‌نو

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران با شرکت بیمه تجارت‌نو به امضا رسید.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه و همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت بیمه تجارت‌نو، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، جعفر واحدی سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر نوراللهی مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در این نشست اذعان داشت: شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی ا ز ده شرکت بیمه‌ای مفتخر است که امروز پیرو این همکاری در راه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران گام بر می‌دارد.
وی بیان داشت: با توجه به خدمت‌رسانی بیمه تجارت‌نو که در کل کشور گسترده است، شعب و نمایندگان فعال بیمه تجارت‌نو در کل کشور از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نکرده و در اسرع وقت پاسخگوی تمامی موارد خواهند بود.
نوراللهی اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های بیمه تجارت‌نو هوشمند بودن آن است که از طریق نرم‌افزارهای موجود (اپلیکیشن بنو) می‌توانند اعلام خسارت کرده و در کمترین زمان روند پرونده طی خواهد شد.
در ادامه این نشست محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی بابت همکاری مشترک بیان داشت: خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران گوشه‌ای از ازخودگذشتگی این عزیزان را جبران نخواهد کرد.
پاکدل اذعان داشت: که چنین همکاری‌هایی توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی است و امید است در آینده این همکاری با شرکت بیمه تجارت‌نو گسترده‌تر شود.
پیرو انعقاد این تفاهم‌نامه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه عمر و حادثه بیمه حوادث غیر مترقبه شرکت بیمه تجارت‌نو هستند.

http://tejaratava.ir/?p=54781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.