• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد خبر داد؛

افزایش سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۵۰۰ میلیون ریال/آغاز پرداخت ها با سقف جدید از بهمن ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 42379
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰:۵۸
افزایش سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۵۰۰ میلیون ریال/آغاز پرداخت ها با سقف جدید از بهمن ماه ۱۴۰۰
با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه شاهد به 500 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با اعلام خبر افزایش سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۵۰۰ میلیون ریال، گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف پرداخت تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد از ۳۰۰ به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: با توجه به تورم موجود و همچنین مشکلات معیشتی در جامعه نیاز بود سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزایش یابد به همین دلیل از ابتدای سال جاری درخواست این افزایش از جانب صندوق به بانک مرکزی ارائه شد و خوشبختانه با پیگیری های مستمر این مهم رقم خورد و ان شالله با آماده شدن دستور العمل های مورد نیاز و همچنین ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری در سامانه بانکداری صندوق قرض الحسنه شاهد از بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات بر اساس سقف جدید پرداخت خواهد شد.
دکتر اسلام کریمی با تشکر از حمایت های معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: انصافا دکتر قاضی زاده هاشمی از بدو حضور در بنیاد همواره با حمایت های خود از بخش های مختلف بنیاد به ویژه صندوق قرض الحسنه شاهد ما را در ارائه خدمت شایسته و در خور شان به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر مورد حمایت و مساعدت قرار داده اند که جا دارد به نوبه ی خودم از ایشان تقدیر و تشکر کنم.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان از مدیران بانک مرکزی به پاس مساعدت های لازم و توجه ویژه به خانواده های شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد در مسیر تسهیل خدمت رسانی تقدیر و تشکر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=42379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.