• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افزایش انتقال وجه به واسطه «ساتنا» و «پایا» از امروز ​

  • کد خبر : 43764
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
افزایش انتقال وجه به واسطه «ساتنا» و «پایا» از امروز ​

در پی بخشنامه ​بانک مرکزی ​از امروز، سقف مبلغ دستور پرداخت پایا ​به یک میلیارد ریال و کف مبلغ دستور پرداخت ساتنا ​به۵۰۰ میلیون ریال ​افزایش یافت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای اجرای دقیق رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و همچنین مدیریت حجم دستور پرداخت‌های سامانه یاد شده، از روز شنبه ۲۵ دی ماه تغییراتی در سامانه‌های ساتنا و پایا از سوی بانک مرکزی اعمال می شود. بر این اساس سقف مبلغ دستور پرداخت‌های پایا، از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال و کف مبلغ حواله ساتنا (مشتری به مشتری) ، از۱۵۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر دستور پرداخت افزایش می‌یابد. به عبارتی مشتریان برای انتقال وجه بین بانکی با مبالغ زیر ۵۰۰ میلیون ریال، الزاماً می باید از طریق پایا اقدام کنند همچنین برای دستورپرداخت های بین ۵۰۰ میلیون ریال تایک میلیارد ریال، مشتری می تواند به انتخاب خود، از ساتنا یا پایا برای انجام حواله استفاده کنند.

ضمناً درخصوص چرخه‌های تسویه پایا در روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی)، چرخه جدیدی در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه به منظور تسویه دستورپرداخت‌های غیرشاپرکی افزوده خواهد شد.

دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا با مبدا و مقصد بانک مرکزی و همچنین دستور پرداخت‌های مربوط به تسویه وجوه پرداخت یاران، از شمول محدودیت‌های مبلغی ذکر شده مستثنی هستند.

http://tejaratava.ir/?p=43764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.