• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح و جابه‌جایی ۴ شعبه بانک مهر ایران در ایام دهه فجر

  • کد خبر : 12804
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
افتتاح و جابه‌جایی ۴ شعبه بانک مهر ایران در ایام دهه فجر

بانک مهر ایران در ایام دهه فجر، ۴ شعبه را در شهرهای قشم، صومعه‌سرا، لاهیجان و رامهرمز افتتاح می‌کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره این بانک از افتتاح شعب این بانک در ایام دهه فجر خبر داد. توکلی در این رابطه گفت: شعبه قشم در این ایام افتتاح می‌شود. شعبه قشم پیش از این استیجاری بود و در بازار قدیم قشم قرار داشت که با این افتتاح وضعیت آن بهبود پیدا می‌کند.
وی در همین رابطه اظهار کرد: در صومعه‌سرا نیز یک شعبه خریداری و بهینه‌سازی شده است. در لاهیجان نیز یک شعبه کوچک داشتیم که بهسازی شده و شعبه جدید آن در همین ایام افتتاح خواهد شد. پیش از این در رامهرمز یک شعبه کوچک داشتیم که جابه‌جایی انجام شده و شعبه در محل جدید افتتاح خواهد شد. اخیراً نیز یک خوابگاه و مرکز آموزشی در میرزای شیرازی افتتاح شد.
توکلی با اشاره به اینکه تا ۴ سال پیش کمتر از ۴۰ درصد شعب ما ملکی بودند، گفت: این املاک وضعیت مناسبی از نظر ظاهری و همچنین پراکندگی شعب یا جانمایی نداشتند. همچنین بار هزینه‌ای را در املاک استیجاری داشتیم. سیاست ما این بود تا حد ممکن املاک استیجاری را به ملکی تبدیل کنیم. در عین حال بحث تیپ‌سازی و بهینه‌سازی شعب نیز مطرح بوده است. قطعاً بحث جانمایی شعب نیز مد نظر قرار گرفته است. این سه سیاست دنبال شده و خوشبختانه کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده است.
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، اظهار کرد: پیش از این از مجموع ۵۳۰ شعبه بانک حدود ۲۲۰ شعبه ملکی بوده‌اند که اکنون این عدد به ۳۲۰ شعبه رسیده است. در حال حاضر ۶۰ درصد املاک و شعب بانک، ملکی به شمار می‌رود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث تکریم ارباب رجوع و بهینه‌سازی فضا و محیط شعب، از اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: در دو سال و نیم اخیر حدود ۲۵۰ شعبه بازسازی و تیپ‌سازی شده است. البته این فرآیند تدریجی بوده است. شعب جدیدی که راه‌اندازی شدند، از تیپ جدید تبعیت می‌کرد. در رابطه با شعبی که نیاز به بازسازی و بهسازی داشت، بر اساس تیپ جدید عمل می‌شد.
توکلی درباره بهبود دسترسی به شعب بانک نیز اظهار کرد: در مراکز استان‌ها تا آنجا که امکان داشت، سعی شده است شعب نزدیک به یکدیگر ادغام شده و به جای آن در مناطقی که بانک شعبه‌ای نداشت، یک شعبه ایجاد شود تا دسترسی به شعب بانک بهبود یابد.
وی این نکته را نیز یادآوری کرد که بانک سیاستی دارد مبنی بر اینکه به جای توسعه فیزیکی شعب، توسعه خدمات الکترونیکی را دنبال می‌کند. مزیت این کار در یک سال گذشته که مردم با بیماری کرونا مواجه بودند، بیشتر درک شده است. کما اینکه در شرایط عادی نیز دریافت خدمات غیرحضوری باعث صرفه‌جویی در زمان و پول افراد می‌شود. این دو سیاست را دنبال می‌کنیم و بحث دسترسی مشتریان به این صورت تسهیل می‌شود.
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران به امکانات در نظر گرفته شده برای معلولان اشاره کرد و در این رابطه گفت: در شعبی که ورودی آن‌ها پله دارد، رمپ مخصوص و برای برخی شعب نیز بالابر معلولان را تعبیه کرده‌ایم. در شعبی نیز که بازسازی آن‌ها در دست انجام است، این مسئله در نظر گرفته شده است. باجه مخصوص نابینایان را نیز به‌صورت پایلوت در شعبه مستقل مرکزی راه‌اندازی کرده‌ایم که در آینده، در سایر شعب نیز این کار صورت خواهد گرفت.
توکلی درباره مهم‌ترین برنامه‌های سال آتی بانک در حوزه املاک و شعب گفت: احداث ساختمان مدیریت استان البرز مد نظر است. همچنین در سقز، شهرکرد، یاسوج، خرمشهر و تربت جام برنامه افتتاح شعبه داریم. همچنین خرید ساختمان سرپرستی برای خراسان شمالی و خوزستان را در دست اقدام داریم. یک سری از پروژه‌ها نیز در دست ساخت است؛ از جمله الشتر و ازنا که ۵۰ درصد پیشرفت دارد و در سال آتی افتتاح می‌شود. همچنین بهینه‌سازی و جابه‌جایی ساختمان مدیریت شعب استان قم هم برنامه‌ریزی شده است.

http://tejaratava.ir/?p=12804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.