• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح مکان جدید شعبه لاهیجان بانک مهر ایران

  • کد خبر : 14384
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
افتتاح مکان جدید شعبه لاهیجان بانک مهر ایران

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مکان جدید شعبه لاهیجان طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان، جمعی از مشتریان، بازاریان و اصناف رسماً افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طی مراسمی با حضور مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، فرماندهی انتظامی، معاون عمرانی فرماندار، رئیس سازمان چای شهرستان و همچنین گروهی از مشتریان، بازاریان و اصناف لاهیجان، مکان جدید شعبه این شهر واقع در میدان گلستان افتتاح شد و رسماً شروع به کار کرد.
در این مراسم محمد بلادی چولابی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان ضمن تشکر از حضور مدعوین و با تبریک ایام دهه مبارک فجر و با اشاره به رشد منابع بالای شعبه لاهیجان در سال جاری، تغییر مکان این شعبه را گامی در راستای احترام و تکریم بیشتر مشتریان و جلب رضایت مضاعف آن‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد تا این بانک بیش از گذشته بتواند در ارائه خدمت به مردم شایسته منطقه موفق باشد.
محمودی، فرماندار شهرستان لاهیجان نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر، از این بانک به عنوان بانک برتر در حوزه بانکداری اسلامی نام برد و از اقدامات ارزشمند بانک مهر ایران برای کمک به اقشار محروم جامعه قدردانی کرد.

http://tejaratava.ir/?p=14384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.