• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

افتتاح مکان جدید شعبه خرمشهر زاهدان

  • کد خبر : 14382
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
افتتاح مکان جدید شعبه خرمشهر زاهدان

همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شعبه خرمشهر بانک مهر ایران در زاهدان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های و سهولت دسترسی بیشتر مردم در مکان جدید افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به منظور ایجاد دسترسی مناسب و همچنین بستر مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان گرامی، شعبه خرمشهر زاهدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین هاشم رعنایی مدیر اوقاف و امور خیریه زاهدان، مسعود مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان، جمعی از رؤسای شعب زاهدان و دوایر ستادی و معتمدان و مشتریان بانک در مکان جدید افتتاح شد.
در این مراسم رعنایی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: بانک مهر ایران به عنوان نماد بانکداری اسلامی بیش از پیش برای مردم شناخته شده که به واسطه نیات خیر و مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته طی سا‌ل‌های اخیر همواره با هدف توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه گام بر‌می دارد.
در ادامه مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مجموعه بانک افزود: امروز بانک مهر ایران جایگاه ویژه‌ای در شبکه بانکی کشور پیدا کرده که از موفقیت‌های بین‌المللی و ملی تا تنوع ارائه خدمات بانکی و از همه مهم‌تر رضایتمندی مردم گواه این مهم است.
وی افزود: مشتریان بانک مهر ایران شایسته بهترین خدمات در بهترین شرایط ممکن هستند و همواره تلاش مدیران و کارکنان بانک ایجاد محیطی آراسته است تا مشتریان عزیز با رضایت هر چه بیشتر از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=14382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.