• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

اتمام موفقیت آمیز تعمیرات واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 55995
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
اتمام موفقیت آمیز تعمیرات واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه
تعمیرات اساسی واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه برای نخستین بار با انجام ۳۰ هزار و ۶۰۰ نفرساعت کار مداوم و بدون حادثه ناتوان‌کننده طی مدت ۲۶ روز با موفقیت به پایان رسید.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، مدیر عامل پتروشیمی ارومیه با اعلام این خبر تصریح کرد: واحد اسید سولفوریک در خردادماه سال جاری جهت عملیات تعمیرات اساسی از سرویس خارج شد و پس از ۲۶ روز تلاش بی‌وقفه گروه‌های مختلف کاری و با استفاده از ظرفیت تولید داخل و همکاری با تولیدکنندگان و قطعه‌سازان داخلی اجرا شد و با موفقیت مجدداً در مدار تولید قرار گرفت.
پژمان اسدی تصریح کرد: به‌منظور حفظ تولید و بهینه‌سازی ظرفیت و رفع مشکلات و تنگناهای واحد در محورهای تولید، ایمنی، انرژی و زیست‌محیطی مبنای تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای این اقدام بود که با توکل به خدای متعال و تلاش مجدانه گروه‌های فنی و تخصصی، تمامی اقدامات باکیفیت محقق شده است.
اسدی، هدف اصلی اورهال را تزریق خون جدید در رگ‌های تجهیزات و دستگاه‌ها به منظور افزایش تولید با سطح ایمنی بالاتر و راندمان و کیفیت مطلوب خواند و افزود: با قرارگرفتن واحد اسید سولفوریک در سرویس انشا الله در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی شاهد افزایش تولید در شاروم خواهیم بود.

http://tejaratava.ir/?p=55995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.