• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ابراز رضایت مشتریان از محصولات فولاد مبارکه

  • کد خبر : 42955
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
ابراز رضایت مشتریان از محصولات فولاد مبارکه

نخستین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار این شرکت در حالی برگزار شد که عمده مشتریان فولاد مبارکه از محصولات این شرکت ابراز رضایت خود را اعلام کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افزایش تولید ورق قلع‌اندود، توجه به کیفیت تولید و نیازهای مشتریان، کاهش ضخامت و عرضه آن با قیمت مناسب و استمرار تعامل سازنده فولاد مبارکه با مشتریان از مهم‌ترین خواسته‌های مدیران صنایع بسته‌بندی از مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین روز نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار بود.م

محمدیاسر طیب‌نیا در این نشست با تاکید بر تعامل سازنده با مشتریان اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت پیشرو در حوزه فولاد و صنعت کشور به دنبال تامین نیازها و انتظارات مشتریان خود است.

برآورده کردن انتظارات مشتریان را وظیفه مهم خود می‌دانیم

وی با بیان این که برآورده کردن انتظارات مشتریان را وظیفه مهم خود می‌دانیم، افزود: همه نقطه‌نظرات مشتریان خود را با جان و دل می‌پذیریم و در جهت تامین همه خواسته‌های مشتریان فولاد مبارکه، نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر این که این شرکت همیشه درصدد پاسخگویی به نیاز مشتریان و بازار بوده است، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم تا آنجا که در توان داریم طبق خواسته گروه مشتریان خود عمل کنیم که با راه‌اندازی طرح توسعه نورد گرم بخشی از مشکلات مشتریان برطرف خواهد شد.

وی اذعان داشت: عمده خواسته مشتریان از مجموعه فولاد مبارکه با اجرایی شدن طرح توسعه نورد گرم تا ۲ هفته آینده تامین خواهد شد و این می‌تواند در ارتقای کیفی محصولات فولاد مبارکه بسیار تاثیرگذار باشد.

طیب‌نیا تصریح کرد: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت پیشرو مجموعه بزرگی در حوزه صنعت فولاد کشور است و برگزاری این نشست و اطلاع از مشکلات و چالش‌های مشتریان فولاد مبارکه در راستای تعامل سازنده با شرکای تجاری مهم‌ترین برنامه ما در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: طی ۲ ماه گذشته تمام تلاش ما تامین نیاز بازار و مشتریان با کمترین قیمت‌ها بوده ‌و در بلندمدت درصددیم انتظارات بازار و نیاز مشتریان خود را به خوبی تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهارداشت: تمام خواسته‌ها و مطالبات مشتریان خود را در این نشست جمع‌بندی خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی مناسب در جهت تامین خواسته‌های مشتریان خود کوشا باشیم.

تامین ورق قلع‌اندود مشتریان و صنایع بسته‌بندی اولویت فولاد مبارکه

طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در این نشست با بیان این که دولت برای صنعت فولاد سیاست‌گذاری می کند، گفت: همواره مشکلات مصرف‌کنندگان محصولاتی فولادی نیز به وزارت صنعت، معدن و تجارت منعکس می‌شود.

وی با بیان این که کسب رضایتمندی و تعامل سازنده با گروه مشتریان از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه در تامین محصولات شرکای کسب و کار ماست، افزود: فروش محصول به قیمت مناسب و تعامل در تمام زمینه‌ها انتظار مشتریان از مجموعه فولاد مبارکه است و برگزاری این نشست‌ها و ارائه نقطه‌نظرات مشتریان سبب خواهد شد که رضایتمندی مشتریان از خرید محصولات شرکت فولاد مبارکه افزایش و زمینه تعاملات بیشتر شرکت با مشتریان فراهم شود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اظهارداشت: تامین مواد اولیه مشتریان و تحویل به موقع و با قیمت مناسب، انتظار مشتریان از شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و تمام تلاش ما این است که در این راستا بتوانیم به مشتریان خود خدمت رسانی کنیم.

جوانبخت به اهمیت تولید ورق قلع‌اندود اشاره کرد و افزود: ورق قلع‌اندود برای فولاد مبارکه ارزش افزوده‌ای ندارد اما تمام تلاش ما این است که نیاز مشتریان و صنایع بسته‌بندی کشور را به این محصول تامین کنیم.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: از آن‌جا که فولاد مبارکه یک شرکت تولیدکننده ورق قلع‌اندود است، لذا این شرکت نمی‌تواند واردات این محصول را انجام دهد و تمام تلاش فولاد مبارکه افزایش تولید ورق قلع‌اندود و تامین نیاز مشتریان است.

پایداری کیفیت محصول انتظار مشتریان از فولاد مبارکه

مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در این نشست گفت: پایداری کیفیت محصول و تحویل به موقع قلع‌اندود از مهمترین انتظارات مشتریان صنایع بسته‌بندی از فولاد مبارکه است.

وی افزود: با توجه به نظرسنجی‌های سالانه و بازخوردهای دریافتی تامین حداکثری نیاز صنعت بسته‌بندی خصوصاً با ضخامت‌های کمتر از ۱۸ صدم میلی‌متر و کاهش زمان رسیدگی به شکایات فنی مشتریان از مهم‌ترین انتظارات مشتریان صنایع بسته‌بندی از شرکت فولاد بوده است.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مشتریان صنایع بسته‌بندی فولاد مبارکه در سطح کشور اظهارداشت: هم اکنون ۲۵ درصد مشتریان شرکت فولاد مبارکه در استان تهران، ۲۲ درصد آذربایجان شرقی، ۱۹ خراسان رضوی،۷ درصد استان گلستان، ۶ درصد خوزستان، ۵ درصد کرمانشاه، ۳ درصد ماز ندران، ۳ درصد مرکزی، ۲ درصد قزوین، ۲ درصد اصفهان و ۶ درصد در سایر استان‌ها قرار دارد. وی بیان کرد: میزان تولید ورق قلع‌اندود در سال گذشته در فولاد مبارکه به ۲۲۵ هزار تن رسید و امسال پیش‌بینی ما این است که تولید این محصول به ۲۱۰ هزار تن برسد اما در چشم‌انداز ۱۴۰۴ تولید این محصول در شرکت فولاد مبارکه سالیانه باید ۳۰۰ هزار تن افزایش یابد.

افزایش تولید ورق قلع‌اندود به ۱۰۸ هزار تن در سال جاری

بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در این نشست گفت: پیش‌بینی ما این است که میزان تولید ورق قلع‌اندود در کارخانه فولاد مبارکه امسال به ۱۰۸ هزار تن افزایش یابد.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه تولید ورق قلع‌اندود را در این شرکت با ۸ هزار تن در سال آغاز کرد، اما سال گذشته میزان تولید این محصول به ۱۰۴ هزار تن افزایش یافت.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شرکت فولاد مبارکه زنجیره تولید ورق قلع‌اندود فعال است، اظهارداشت: وقتی که محصول ورق قلع‌اندود عرضه می‌شود مجموعه‌ای از اقدامات شست‌وشو، پوشش و سایر اقدامات مورد نیاز در خط تولید ورق قلع‌اندود فعال می‌شوند تا بتوانیم این محصول را به مشتریان خود عرضه کنیم، در حالی که این کار ساده‌ای نیست و برای استمرار تولید این محصول حساسیت‌های خاصی دارد.

بهادرانی در عین حال اظهارداشت: در سال‌های اخیر فولاد مبارکه با توجه به ظرفیت‌های موجود افزایش تولید ورق قلع‌اندود را برای مشتریان صنایع بسته‌بندی در دستور کار خود قرار داده است و هم‌اکنون با طرح توسعه به دنبال افزایش تولید این محصول در فولاد مبارکه هستیم.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از راه‌اندازی خط جدید ورق قلع‌اندود در فولاد مبارکه خبر داد و افزود: تولید این محصول را در این مجموعه با راه‌اندازی خط جدید بیش از پیش توسعه خواهیم داد.

بهادرانی اظهارداشت: مذاکرات نهایی برای راه‌اندازی خط جدید تولید قلع‌اندود با تکنولوژی‌ها و سیستم.های جدید انجام شده است و هم‌اکنون اجرایی شدن این طرح به مراحل نهایی خود رسیده است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه افزود: با توجه به رویکرد جدید در مدیریت عالی فولاد مبارکه، اطمینان داریم تمام طرح‌های توسعه این شرکت با سرعت عمل بیشتری دنبال خواهد شد و برگزاری نشست‌ها با مشتریان به صورت مستمر برگزار و سال آینده نتیجه و دستاوردهای نشست امسال را با مشتریان خود مطرح خواهیم کرد.

شایان ذکر است که در پایان نخستین روز نشست هم اندیشی فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار، از مشتریان صنایع بسته‌بندی شرکت فولاد مبارکه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه سال جاری در حال برگزاری است‌.

http://tejaratava.ir/?p=42955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.