• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
با حضور مدیرعامل بیمه ایران ،

آیین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 57814
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
آیین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید استان فارس برگزار شد
آیین تودیع جمالی نژاد مدیر کل سابق و معارفه موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، سرهنگ صادقی جانشین راهور، دکتر زارعی معاون اداری ‌مالی و پشتیبانی دادگستری، سیاح معاون اداره کل اقتصاد و دارایی، شتابی رییس حراست دارایی ،مدیریت ،معاونین و روسای شعب بیمه ایران استان فارس ،رئیس و معاون صندوق تامین خسارت جانی وجمعی از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان در ساختمان مرکزی بیمه ایران شیراز برگزار شد.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در این جلسه با تقدیر از خدمات جمالی نژاد و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، عید غدیر ودهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهار داشت:مشاهده فضای صمیمی و همدلی در استان باعث خوشحالی و دلگرمی همه ما شد، استراتژی جدید بیمه ایران، حرکت در راستای سند راهبردی شرکت و پیاده‌سازی‌ها روش های نوین برای سهولت پرداخت خسارت وصدور بیمه نامه از طریق سامانه غیر حضوری “بیمه ایران من” است. بنابراین، نمایندگان باید بدنبال فروش با کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشند.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه تاکید کرد: واحدهای اجرایی وشعبه های سراسر کشور نیز، باید بر خدمات پس از فروش تمرکز کنند ، هدف ما در بیمه ایران استقرارسراسری سامانه بیمه ایران من است ، یعنی روند اداری دریافت خسارت سخت و وقت‌گیر نباشد. همه مشتریان و خریداران بیمه توقع دارند در صورت وقوع حادثه‌ و نیاز به بیمه نامه ،ازاین خدمات، بدون بروکراسی‌های اضافی اداری، استفاده کنند. ارایه خدمات بی منت وسهل و آسان در بیمه ایران شعار نیست بلکه یک واقعیت عملی است.

سیادت ،معاون اداره کل دارایی استان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: جمالی نژاد یکی از مدیران موفقی است که مسائل مختلف را آسیب شناسی کرده و در جلسات، با نگاه کارشناسانه، موضوعات را طرح و پیگیری می کرد.
جمالی نژاد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود را ارائه نمود وگفت: سلامتی وپیشرفت در کارها در سایه ایجاد ارتباط نزدیک با بیمه گذاران ، ارائه خدمات بهینه ومطلوب ،پیگیری دقیق و به موقع بدهکاران ،داشتن ارتباط خوب با سازمانهای بیرونی، پرداخت خسارت به موقع وبی منت و تلاش برای کاهش تخلفات وتقلبات بیمه ای و همچنین همراهی تمامی همکاران حاصل گردیده است.
موسوی سرپرست جدید استان نیز با اشاره به تنوع قومیت وفرهنگ در استان و لزوم توجه به این موضوع اظهار داشت: تلاش میکنیم با توجه کامل به وظایف درون و بیرون سازمانی و همچنین، مسئولیت اجتماعی شرکت، در جهت هدف گذاری برای کسب رتبه برتر در استان و جذب پرتفوی بهینه براساس اصول فنی واخلاقی با همکاری سایر شرکتها و سازمانهای بیرونی حرکت کنیم، تا نام بیمه ایران را اعتلا بخشیم.
مباشرمعاون صدور و بویریخیر رئیس انجمن صنفی نمایندگان فارس از خدمات مدیر کل سابق تقدیر و تشکر نموده و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه این جلسه برای تقدیر از مهدی فقیهی هنرمند برجسته سینما و تلویزیون، بیمه نامه ای از سوی مدیر عامل بیمه ایران به این هنرمند پیشکسوت، اهدا شد.

http://tejaratava.ir/?p=57814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.