• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

آماده تولید مشترک قطعات خودرو در آذربایجان هستیم

  • کد خبر : 38665
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
آماده تولید مشترک قطعات خودرو در آذربایجان هستیم

معاون نخست وزیر آذربایجان از آمادگی این کشور برای همکاری با ایران در زمینه تولید مشترک قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر آذربایجان در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان که به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: اشتراکات فرهنگی، دینی و تاریخی دو کشور بسیار زیاد است و امیدواریم همکاری ها توسعه یابد.

وی افزود: امروز دیدارهایی با مقامات ارشد ایرانی از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم. بخشی از هیئت اعزامی از آذربایجان به ایران در دیگر وزارتخانه ها در حال مذاکره هستند. در ادامه نیز گفتگوهای دوجانبه با دیگر مقامات ایرانی برگزار خواهیم کرد.

مصطفی یف گفت: ظرفیت های همکاری زیادی دو کشور دارند. امروز این ظرفیت ها را بررسی می کنیم.

معاون نخست وزیر آذربایجان ادامه داد: به عنوان روسای کمیسیون اقتصادی دو کشور روابط تنگاتنگی با یکدیگر داریم واز این به بعد ملاقات های بیشتری با رئیس ایرانی این کمیسیون برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نشست بعدی این کمیسیون در باکو برگزار می‌شود و سفر ما با مذاکرات پرثمر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، کل حوزه های اقتصادی را پوشش می دهد افزود: در زمینه افزایش روابط تجاری می توانیم مذاکره داشته باشیم. در حوزه نیرو و انرژی هم پروژه های متعددی داریم که در حال انجام است.

مصطفی یف یادآور شد: وزیر راه و شهرسازی به صادرات و تولید مشترک خودرو در آذربایجان اشاره کرد اما من می گویم در زمینه تولید قطعات خودرو هم می توانیم با ایران همکاری کنیم.

وی افزود: واردات ماشین آلات کشاورزی از ایران نیز می تواند مورد مذاکره واقع شود.

http://tejaratava.ir/?p=38665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.